✿✿✿ awakawak gula haty saya ✿✿✿

TABUNG KAWEN SAYA

Selasa, 2 November 2010

perasaanku

lagu nie amat-amat istimewa bagi aku...
huahuahua..
aku nie minah jiwang karat upenya..
setiap manusia mesti pernah jatuh cinta..
dan xsemua pengalaman cinta yang di laluinya manis..
dan mungkin juga ade yang pernah jatuh cinta
tetapi
cintanya cuma sebelah pihak..
tak semua yang kita inginkan lam idop kita nie
akan tercapai...
pada insan yang sedang bahagia dalam percintaan
TAHNIAH..
jge n hargai la setiap perhubungan anda...
pada insan yang sedang merana dalam percintaan pula..
banyak kn berSABAR..
pada insan yang masih mencari2 cinta
teruskan USAHA anda

sudah ditakdirkan n menjadi lumrah,
setiap manusia mahu hidup berpasangan~

jom layan lagu INA nie..huhu~


::p.E.s.A.N.A.n::

"Jika takut cinta anda tak terbalas...PENDAM kan jew,,,"

" Jangan terlampau berharap...."

" Mencintai itu tak seharusnya MEMILIKI..."

" Ya, saya sedar diri saya...."

" Cinta saya memang bertepuk SEbelah tangan..."

*cukupla,kesah ini tamat di sini*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan