✿✿✿ awakawak gula haty saya ✿✿✿

TABUNG KAWEN SAYA

Jumaat, 17 September 2010

beshhnya ari ni..

picnic
bbq
~lata tembakah~

ari ni ina g picnic + bbq ngan kkwn skerja ina..
beshhh..ktorg g hutan lipur lata tembakah terengganu..
ktorg g seramai 27 orang..
smuanya geng partime dept children..
yeaahh!!
g ngn bas..
kami btolak lbh kurang kul 10..and sampai kul12 lbh..
sampai jew kat sna,
kteorg terus plih tmpat utk bbq..
sambil berbbq,ktorg xlepaskan pluang utk mandi manda kat airterjun lata tembakah..
besshhh..air sejuk..jernih..
ayam bbq lak sedap..tq wat angah 4 making our delicious bbq s0sss :)
part yg plg beshnya..
ble aku sampai ke air terjun d tgkat ke-4..
ya Allah..indah sungguh ciptaanMu..
aku agak terpegun ngan keindahan air terjun tsebut...

but..i tsentuh ugak ngn 1 pkara..
ylah,owg laen besh w00o dpt bkepit ngn pasangan masing2..
tp aku sendiri jew...
smpai ble la aku nk trus cmni..
trasa gak nk sbahgia mereka...
tp..hidop kne tabah..kuat!kuat!kuat!
nseb baek aku ada teman2 yg mghiburkan ati ngn telatah lucu diorg..
sbb 2 aku sayaaaang sume kawan2 aku...
hope korg pom same taw..
ape lagi saat kteorg bsama..
kitorang abadi kan lam gambar,agar mjadi ingatan...
tangkap gambar di sana sini..
tangkap!tangkap!tangkap!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan